-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- DOM
- PLAKATY
- AGD
- OGRÓD
-
ELEKTRONIKA
-
ELEKTRONARZĘDZIA
- MŁOTY KUJĄCE
- SZLIFIERKI
- MIESZARKI
- PILARKI/PIŁY
- ZGRZEWARKI
- WIERTARKI
- WKRĘTARKI
- NARZĘDZIA WIELOFUNKCYJNE
- OPALARKI
- AKCESORIA
- STRUGI
- BRUZDOWNICE
- FREZARKI
- WIERTARKO-WKRĘTARKI
- PISTOLETY DO KLEJENIA
- ODKURZACZE PRZEMYSŁOWE
- WYRZYNARKI
- KLUCZE UDAROWE
- WIERTNICE
- NOŻYCE DO BLACHY
- WYCISKACZE
- ZESTAWY
- RADIA BUDOWLANE
- LATARKI/LAMPY
- WIĄZARKI
- GWOŹDZIARKI
- NITOWNICE
- OSTRZAŁKI
- GIĘTARKI
-

- DOM
- PLAKATY
- AGD
- OGRÓD
-
ELEKTRONIKA
-
ELEKTRONARZĘDZIA
- MŁOTY KUJĄCE
- SZLIFIERKI
- MIESZARKI
- PILARKI/PIŁY
- ZGRZEWARKI
- WIERTARKI
- WKRĘTARKI
- NARZĘDZIA WIELOFUNKCYJNE
- OPALARKI
- AKCESORIA
- STRUGI
- BRUZDOWNICE
- FREZARKI
- WIERTARKO-WKRĘTARKI
- PISTOLETY DO KLEJENIA
- ODKURZACZE PRZEMYSŁOWE
- WYRZYNARKI
- KLUCZE UDAROWE
- WIERTNICE
- NOŻYCE DO BLACHY
- WYCISKACZE
- ZESTAWY
- RADIA BUDOWLANE
- LATARKI/LAMPY
- WIĄZARKI
- GWOŹDZIARKI
- NITOWNICE
- OSTRZAŁKI
- GIĘTARKI
-
-
Zwroty i reklamacje
1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
Klient bez podania jakiejkolwiek przyczyny ma prawo odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Koszty zwrotu towaru poniesie Klient z tym zastrzeżeniem, że Sprzedawca zwrócić mu koszty przesyłki zamówionego Produktu do wysokości najtańszej opcji, która była dostępna w ofercie w dniu złożenia Zamówienia.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy należy poinformować o swojej decyzji Sprzedawcę (Kinz Krzysztof Woźniak,ul.Polna 48,32-080 Zabierzów) w drodze jednoznacznego oświadczenia woli o rezygnacji z zakupu i woli zwrotu towaru(np.drogą elektroniczną na adres email:sklep@kinz.pl lub pocztą tradycyjną) zachowując termin do odstąpienia od Umowy.
Formularz oświadczenia można znaleźć na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Zwracany Towar należy odesłać na adres Kinz Krzysztof Woźniak, ul.Polna 48, 32-080 Zabierzów, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się dla Umowy Sprzedaży w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.
Sprzedawca Kinz.pl ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Państwa oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić wszystkie dokonane przez Państwa płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Państwa. Może się jednak wstrzymać ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Klient składając Zamówienie w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie w dostarczonym do Sprzedawcy formularzu zwrotu.
2. REKLAMACJA PRODUKTU
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad zarówno fizycznych jak i prawnych. Odpowiada w tej materii wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
Po wykryciu wady zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności: rodzaju i daty ujawnienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny albo o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
Nadto: podanie danych kontaktowych składającego reklamację. Podanie tych danych ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji jednak nie wpływa na treść rozstrzygnięcia i decyzję Sprzedającego.
W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej będzie zawarta przy opisie Produktu w Sklepie. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Do Klienta należy decyzja z jakiego uprawnienia chce skorzystać.
Prowadzący sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia a gdyby to było niemożliwe, do poinformowania Klienta w tym terminie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Sklep zamknięty
SKLEP CHWILOWO ZAMKNIĘTY ZAPRASZAMY WKRÓTCE!
- Sklep zamknięty
Sklep został tymczasowo deaktywowany, prosimy spróbować za kilka dni.